Thursday, October 29, 2009

the new teenvogue

Vandaag is de nieuwe teenvogue weer gekomen. Wist je dat een abonnement daarop voor een jaar maar 24 euro is? Inclusief verzendkosten? Moet je maar eens kijken op teenvogue.com.
Ik zag een advertentie van Vans erin, en dat herrinnert me eraan dat mijn allstars te klein zijn... en dat ik nieuwe sneakers wil. Heb net even gekeken op de Vans site, best leuk, maar de kleding is niet helemaal mijn smaak (skate-style).
Ik weet alleen niet heel veel winkels die een grote collectie Vans schoenen hebben vlakbij... (in de buurt bij Rotterdam) Nouja, ze verzenden ook naar Nederland.






Er zit ook een sample in van de nieuwe parfum van Yves Saint Laurent, Parisienne. Echt heel erg lekker! Best prijzig, 50 ml is 65 euro. Misschien voor de Kerst ofzo. Het gezicht van het luchtje is Kate Moss, en ik vind de foto's supermooi!

Op de voorkant staan topmodellen Chanel Iman & Jourdan Dunn. Zelf kende ik ze nog niet, maar het zijn hele mooie modellen. Hieronder wat foto's van hun photoshoot van teenvogue.


9 comments:

  1. Cute shoes! Love your display picture too I have that same picture out of a magazine

    ReplyDelete
  2. toffe schoenen! en teen vogue is geweldig!

    ReplyDelete
  3. ja vogue is echt super, en ik wist niet dat he zo geodkoop was!
    xxx

    ReplyDelete
  4. Woooow is dat echt zo ? Fijn ideetje voor sinterklaas hihi.

    ReplyDelete
  5. ooh ik wil parisienne! goed kerstcadeau, idd. of anders een abbo op teenvogue, lijkt me ook super.

    ReplyDelete
  6. waaaah
    Ik mis de teenvogue ;(

    Ik heb maar 3 issues omdat ik geen abonnement mag en hem daarom alleen kan kopen als ik in Amsterdam ben.

    xxx

    ReplyDelete
  7. lots of love for vans.
    leuke blog!

    x.

    ReplyDelete
  8. ja heb 'm ook gehad,
    vind die luchtjes
    altijd zo lekker ruiken! ;d

    ReplyDelete