Sunday, October 18, 2009

you know you love me

Kinderboekenweek is voor... kinderen. Dus ik heb er helemaal niks mee. Maar natuurlijk vind ik het leuk als ik een boeken mag uitkiezen van mijn ouders ;-)
Ik heb gekozen voor de twee boeken uit de nieuwe Gossip Girl-serie; the next generation. Ik ben er nog niet in begonnen, dus kan er nog niet over oordelen!


Gossip Girl is op dit moment een grote hype in Amerika en in Nederland. Ikzelf vind het een superleuke tvserie. De kleding die ze dragen is ook zo fantastisch! Vooral Serena (Blake Lively) en Blair (Leighton Meester) hebben een super kledingstijl <3>




































6 comments:

  1. oeeehh
    ik lees nooit boeken maar deze lijken mij wel leuk <3
    ik wist niet eens dat daar boeken van bestonden gehehe,
    thanx voor het volgen! 8D

    ReplyDelete
  2. Blair is echt mijn style icon ;)
    Ik lees trouwens boeken uit de It-Girl serie, dat is een spin-off van Gossip girl. Het gaat over Jenny (die uit GG dus) die aan het studeren is/op een kostschool zit. Die zijn echt aan te raden!

    xx

    ReplyDelete
  3. I love love looooooooooooove Gossip Girl!
    Kijk je ook 90210? Dat is ook echt super!
    Suc6 met je blog!

    ReplyDelete
  4. aaah gossipgirl is echt mijn favoriete serie, maarja wie vindt het nou niet leuk?:)
    leuke blog!
    xxx

    ReplyDelete
  5. Wow, echt grappig, ik heb AL die foto's ook in mijn afbeeldingenmappen staan, haha. XOXO

    ReplyDelete